Selasa, 28 Februari 2012

Warna Biru!!! i like it

hehe..Cam tah ape2 tajuk aku tulis tu kan???tp kan beb aku ni suke sgt colour biru ni..since aku kecik2 lg tau..asal umah sukan je msti aku umh biru..asal umah biru je aku ade..huhu..melalut r plak kan..tp biru  and aku mang x leh di pisahkan..plez jgn pisahkankan kami..jgn menyampah ek!!!!!-;)....ok kali ni just nk show ape aku bli mase mkn pg aritu,x leh r tgok brg2 biru..msti nk sembat punye..dh berzaman dh gmbo tu..tp aku still nk share ngan korang tau..CE TEKA..CE TEKA!!!!!! btol2 makanan ke dok????
haaaa tgok tu,cntik kan pensil2 tu...
opss!!!garangnye angry bird tu PENCIL CANDY..
amboi..amboi si Jeanette ni..siap bersantai lg atas daun tu..nk tggu Simon dtg ek..kuikuikui..janet dilimpahi pensil2 biruku..huhu

haaaaaaaaaaaaaaaaaa..tada pensil2 tu sweet candy..terangtangtang dh..ngokngek je aku ni  ..x sedap pun..nk wat main2 leh r..skrg nk suh pajero tu lenyek candy tu..x cedap lgsung!!!!!!!!
balik umah..aku bg pd si kenek ni..cayang mokde ni..die suke sgt la..bdk2 tau hape kan?kikiki..terus cium aku..ahaks!!!

Tiada ulasan: