Sabtu, 10 Mac 2012

Perasmian Karnival Buku Pahang

Assalamualaikum....hai kawan2 kalini just nk share ngan korang ..pagi td aku menyibukkan diri menjadi urusetia yang x curang kepada Majlis Perasmian Karnival Buku Pahang di Zennith Hotel..uptodate kan aku..trus je nk share ngan korg..cam la ade peminat gamoknye aku ni...kan entry before that aku ade ckp sal Karnival tu...so jomla layan gambar2 gedik aku ni..huhu

dalam lift...lift die exclusive ko..aku ape lg..posing r kan

upenye aku smpi trlebih awl la plak..org2 MPH pun x de lg..mase ni around 8.20 am

disebabkan mase yg banyak ape lg..touchupla mane yg bleh ditouchpkan tu..bgambar lam tandas..hohoho

mang mangkuk tandas tol la..huhu..mang aku saje berposing lam tandas ni..sbb tandas die very clean n clear weh..x smpi ati nk bukak air byk2,,sesuaila ngan taraf die..mang mangkuk la aku ni

bajet posing mcm Hanis Zalikha

x de org..so lonely r..x de hggar binggar

kelajuan cameraku tahap maksima..mengikut kesibukan kami

releks smbil melayan lensa kamera

my frenz kak jula..huhu..as model megazine

we are twinstwinstwins baju lain tudung versi mak lain,kak zura,kak suzi,pn murni,aku,kak nor,kak and ima

perasmian oleh MB Pahang..low profile person k

ini adalah aktiviti kanak-kanak..pertandingan mewarna di event area

wow..cute..puppet show

around 12.30..ramai giler org2 yg cintekan buku

ni adik Aina..cute sgt die..Johan bercerita peringkat Negeri Pahang and finalis Bercerita Peringkat Kebangsaan

ni big bear..x smpt nk tnye name die...cam artis dh org nk himpit2 die
Bear lg..kepale besar...x silap cam toys yg isi guli kat perut die tu..

mkn time....Lunch hour die..perhhhhhhh..sedap dol....berpinggan2 berulang2 berpusing2 ko

nk pegi bar lak.....apekehe nye nk g bar tu..Zen Bar...untuk org kaki bar je..kaki surau cam aku..no layan k..

posing lg....eh2 anoksaponi..binirizakeni

pentas pilih kasih..sgguh gile2 bergambo..sian kak zura aku tu..

di booth PPAP..smart2 deme ni

dh penat nk balik around 2.30 pm...at time tbe2 kete aku terundur..ops!!!aku lpe nk tarik handbreak..OMG..ngokngek guh ar...selalu lupe..kdg2 lpe nk knci la...awatla aku ni babir ngat....dh abiz pun sesi ni so far so good..i feel good......tq sbb jenguk2 bingkisan picisan aku ni..papay..gudnite..nk layan balik cite Semadikan Aku on TV3



Tiada ulasan: