Ahad, 11 Mac 2012

YAhoooooooo..yabedabedu

suke ngat aku ngan tajuk tu kan???Ehem..ehem...bajet je kan aku...korang saatni..aku suke sgt tau..gelepor dh ni...sebenarnye...sebenarnye...ermmmmm...camne nk mule ek....adoi...excited ni....huhu..cegini..sabtu aritu..aku duk layan FB..aku tgok bykla news FB Ben Ashaari Bloggers femes amous tu kat wall...aku pun x ingt dh die news pasl ape..tpkan...aku yg tah ape2 ni..pgla komen kat komen news die tu...Aku ckp alangkah bangganye aku sekiranya En Ben Ashaari sign in Friend kat blog sy..aku pun bg r link sekali...aku x niat ape2 pun..suke2 je..x kanla org cam aku dgn blog yg masih mcm jagung mude tu,die nk abiskan mase die nk buke blog aku semata2 nk jd followers aku kan??apekehenye kan????apesal la aku perasan sgt......jd aku wat x kisah jela...tp td kan aku tgok2 followers blog aku tu...lorrrrr ade Ben Ashaari la weh...huphuphorey....(sambil menyanyi riang...)wow..mang aku terase bangge..x leh tipu dh..saat ni senyum aku dh mcm senyum kambing dh..suke sgt2 weh,,ase cam Ben Ashaari tu artis Holywood dh,lantak r lau ade org nk ckp aku ni..selok ke...gelepor ke...aku dh x kisah dh...huh!!!...mak x sangke sgt2 die sign in friend aku...haha...mang padanla bloggers2 ramai ckp die punye penulisan sgt baik...and byk beri tunjuk ajar pd yg baru nk berblog cam aku ni..cayalah Ben Ashaari..Thank Q SIFU :-) Terbaik punye.. rase cam nk bg Biskut Famous Amous tu je kat die..lalalalalala...

4 ulasan:

Rtp Farra Arisha berkata...

yap, he's a friendly guy. :)

Pieh Rizfie berkata...

die trkenal bcoz die frenly kan?bagus la ade senior cam die bleh jd mentor ni..huhu

NN berkata...

wahhhh... baru th dia friendly ..

Pieh Rizfie berkata...

Afiq Yassinn..ok i follow k..
Nurul ain..huhu