Selasa, 8 Mei 2012

DAHULU..KINI AND SELAMANYE..MUNGKIN SAMPAI ADE CICIT...SEHINGGA HUJUNG NYAWA

hamboi2..cepatnye bedesuuupp aku update entry aku ni haa..tgok plak tajuk entry tu..cam nk wat skrip filem ala- filem gempak ONG BAK WINDU gitu..hihi...cam jiwang pun ade..ni lau David Teo or Datuk Yusof Haslam trtengok entry aku ni..sah2 terbelabak mate ni...kalah skrip diorg ek....huhu..soryy sifu..tp tringin nk jumpe sifu2 filem ni..eh..eh..eh merapulak aku ni tau...teruskan berbicara tentang entry kali ni..

sebenarnye bulan ni adalah bulan ulangtahun pekahwinan ku yang pertama bersama....huh..kene terangke der..dh tentula ngan suami aku..x kan nenek mak cik selamah atau suami mak limah balik kampung lak..hahahahahah..opsss..behave k..kang mrh plak pengarah filem Mak Limah Balik Kampung.....asla byk ngat melalut ni..hehe..ok la...ekceli aku kenal ngan suamiku ini mase same2 menuntut di Institut Memandu Elit Indera Mahkota.opsss...blushing!!!msti ualls ingt Institut IPTA/IPTS tu kan..kelaka kan tmpt jmpe kitrg..aritu cam nk knduri kawen kat Elit tu je..huhu...sape suh x nk ngorat aku kat KLCC ke..Kat JJ ke..ermm..dh name pun jodoh..lari hujung dunie..lau dh jodohhhhhh..kan?tula tmpt yg Allah nk bg petunjuk buat aku..bahawanye jodoh aku ade disitu..cume kene tggu die ngorat je,gatai!!!...hihi...

haaaa..my somi pemalu orgnye....x caye tgok gmbo mase kitorg dating dulu..die mang malu2 kucing aku tgkp gmbo die... 
tgok...cam malu2 kan..cam kontrol ayu je..ni bkn control macho tau..hehe...die x suke org amik gmba die..die x suke...tp skunk x leh la...tgkp2 gmbo die...sbb die x suke..kite x nk jd bini derhaka..comel+blehtahanhensem abg syg aku ni..

korang!!!patonye gambar ni bawah gambar my mok and my aboh..tp die degil tak mau turun..jd terpkse letak die kat sini...ni aku selamat bertunang..hihi...20 November 2010...6 bulan je kitorg bertunang..Alhamdulillah...
mintak izin my aboh..mohon restui my mok..ni time raya..baru pas nangis ni..drama gitu
ehem...ehem...heeee...ni mase sesi bergambar..huhu..ok..ni baru saja lepas di ijabkabulkan dengan suami tercinta..ALHAMDULILLAH...indah sgt tau..rase nk ulang balik kenangan malam nikah tu..26 MEI 2011..see..cam x lame dh nk ulang balik date tu kan...
tibalah ..majlis yang gilang gemilang ini..gemilang la sgt kan...Alhamdulillah..syukor sgt2...sume berjalan dengan lancar..tp msti ade  yg tercacat ckit kan..almaklumlah..kite hanya manusia..ermm ekceli..yg tulis BUCUK tu..(trpkse dcaplockkan) my abg syg yg tulis,,hihi date time:28 MEI 2011..see..cam x lame dh nk ulang balik date tu kan..
tq to my mok,my aboh,,my kakak2 adik2 sepupu sepapat..saudara mara kawan2 yg menemani yg sgt rajin and sporting tau...love u alls...psstt..psstt..kawan2 yg budiman..doakan sy lekas2 dpt jadi mama tau...hehe..tq   
EH..ni anak sedare kite...Siti Hanish Humairah..laku gak name aku cari ni..huhu..comeykan ciptaan Allah ni..SEBENARNYE..mase aku kawin kakak aku tau budak ni lam rahim die..aku tgok kakak aku cam robot wat keje mase kawin aku aritu..huhu..mokde syg budak cinonet  mokde ni tau..nnt besar jd followers tegar mokde tau

ps/... ok..mai kakak nk pesan kat adik2 yg akan mendirikan masjid ni..x kire la umah korg nnt ade tangge ke x de ke..or umah sewa ke umah mak korg ke...janji nk ke arah itula...ape2hal yg berlaku semasa alam percintaan or alam pertunangan..lau adik2 sume rase mang same2 saling sayang-menyayangi,,,so adik sume..lau bleh berusahalah untuk dipercepatkan untuk dinikahkan..supaya x berlaku perkara x baik...faham2 k...lau gaduh ke ape ke....berbincang....ceh aku ckp cam dh berpengalaman bertahun2...huh!!!ok smbung....and akhir sekali...lau nak tahu keputusan korang betol atau x korang nk nikah ngan gepren or boyberen korg tu..korang lakukankan SOLAT ISTIKRAH...itulah final project sblum korang nikah hokey....jgn putus berdoa...Sebab segala yang Allah putuskan untuk kta tu..adalah yang terbaik drnya...ok..salam..

Tiada ulasan: