Selasa, 29 Mei 2012

Jalan-jalan Tenangkan Diri

ehem..ehem..hai awk2 sume?hope..sihat la iye....kan aku ade tulis entry sblum ni..aku DH XCIDENT..aritu..perasan jap...bajet cam ade follower ramai...cam dak fatin yg kite suke sgt2 tu..jgn mare ye dak fatin..nk tgok x upe montot kete kite yg kene cium dak van tu..jap ek..japppppp je.....nk upload gmba jap......
eh..sory u..alls..tbe2 je gmba tu hilang..cam malu2 je nk tunjukkan diri..ermmm..x dpt la den share ngan angpa sume...huwaaaaa..over r kan...tp pas xcedent..cik abg syg..bwk pi jln2 untuk bg kite mase brpikir dgn kejadia trsebut...supaya sikit sbnyk dpt membunuh ckit perasaan cuak den ni...manje kan????saje je nk manje2 kan diri nhan somi..biar angpe nk kate apepun...aku cume pnjam bahu die untuk ku lepaskan sakit dihati ini..hehe..
ehem..ehem..walau tgh sedih..tp tetap nk suh si budak kenek tu..tgkp gmbau aku..menyatakan..aku tetap hepi..biar ade beribu mslah yg melanda..hidup kan cume sekali..so kite enjoy...(sambil angt tgn kanan ke atas..tgn kiri bawa kebawah..try it..huhu)



 
pssst..psssttt..bisik2 ek...ermmm..msti  DAK FATIN LIYANA kegemaran ramai prnh nek ...nek..nek..ermm..what vehicle ni ek..lpe nk tnye cik abg aku tu.....ermmm Adakah Fatin Liyana Pernah atau enggak naiki mobil ini ya???...cik abg syg pi bandung aritu...lau aku ikot same die..sah aku lbh feling ala patin gitu..sbb Fatin Liayana kan study kat bandung..mstila korg lbh tau dri aku..tp time ni dak patin dh continue study die kat malaysia tanah air kite la..ok papay..lau FATIN trbace ini,,hrp2 die dpt jwb soklan aku tu..huhu..papay sume..

Tiada ulasan: