Selasa, 29 Mei 2012

Jom Makeup!!!

Assalamualaikum..hai....dh masuk 3 entry dh aku update arini..disebabkan beberape kekangan...last entry bru bg salam ye...bertuah dak aku ni..huhu...pagi ni saje aku update 3 entry tau...rajin kemain lg..nufnag ne bg reward kat aku ni..kehkehkeh...bykla kan..
kalini kite pnye entry sal makeup..sah2 kaum hawa suke makeup nikan...aku suke bangat sis...suke men makeup2 tau...sbb x de org yg aku nk makeup..sikit2 leh la...saje nk feel ala2 Dak zoeyzauyah ni..sbb aku suke blog die..aku suke tgok2 sal makeup2...pesyen2 ni...sgguh menepati citarasa mak tau..die cumil n cute cuti cura sgt tau...makeup die ade class gitu...lau blajar makeup siap dpt sijil...fuyoo..Bisneswoman contoh ni...wa caya la sama lu...jom cekidaut my makeup

lau nk main makeup..kene la ade brg makeup kan...ha..ni brg make up aku..lam beg biru ngan beg huruf2 tu ade lg..kire mcm leh jual plak brg makeup aku..kahkahkah
SEBELUM MAKE UP..muke bangun tido..cuci muke gosok gigi..trus nk men makeup2..mukeku tanpa secalit makeup k..

SELEPAS MAKE UP sentuhan  Pieh Rizfie Bridal \..huhu..berangan..but if one day aku ade butik pengantin..aku nk letak name butik aku....Naik Pelamin Bridal..ok ?ok set!!!
feling2 hasil makeup cam CIK ZOEY ZAU YAH SUKASUKA HATI ek..sy menci kipas merah tu..pasti semangat lau kipas itu kalernye biru..baru nyaman ksy pk2 style sy ni..leh dibuat time bertunang or akad nikah..ok x u alls???

Tiada ulasan: