Isnin, 7 Mei 2012

Selamat Hari Ibu

hai kawan2...hehe...awk kawan ngan kite tau...tau..tau...hokey2 first kite nk wish SELAMAT HARI IBU buat semua wanita2 diluar sana yang pernah melahirkan anak-anak anda...cehhhh cam lam wanita hari ini plak kan....selamat hari ibu my mok..semoga my mok dipanjangkan umur untuk terus bersama-sama anak2nya..dimurahkan rezeki...dan paling penting..mak kite dh pun 3 minggu berpencen..and now sepenuh mase ade dirumah.lalalalalallala..selamat berpencen to my mok...

okey..cite hari ibu ni...korang dh wish ke????actually..aku x wish lg.,..sbb nk make suprise balik keje nnt..aku x teruk hokey!!!!!....eh korang,,,korang nk beri ape ek sempena hari ibu ni...adoiii..aku ase cam seme mende kat lam east cost mall tu aku nk bg my mok...ermmmm..tgh2 pikir lg la...tp nantikan hadiah dari anakmu ini...sekian wasalam..SELAMAT HARI IBU..SAYA SAYANG MOK SAYA...YA ALLAH SELAMATKAN MOK SAYA DUNIA AKHIRAT,..MUAH100X MOK KITE TAU

Tiada ulasan: