Khamis, 4 Oktober 2012

SESUATU YANG BIASA TAPI ITULAH YANG BERMAKNA

Huh!!!bersdesup update n3 arini......ni kes rajin or tamak haloba ni....huhu.....ok back to topic...aku just nk share pemberian seseorang..maksud aku....sesuatu hadiah atau cenderahati... kwn2 or sedare mare kite bg..ianya hanyalah bese2 je pd pandangan aku...atau korg maybe..tp ingatan tu lbh dan sangat bermakna dr pemberiannye tu....maknenye kita ada dalam ingatan org tu thats why kwn2 or sedare kite pg mane2 die bg cenderahati mknenye die mang ingtla kat kite kan.... .....haaaa camtu la lebih kurang kan..korang pun msti pernah alami mcm aku rasa ni...

actually aku dh lame nk buat entry pasal ni...cume....blom ade mood nk publish...n inila mase yg terbaik aku nk wat entry ni....hihi..cekidaut...zasssssss not zZzZzZZzZzzZzZ
tau x ape ni????grant of someone....PEN...lau pg kursus yg dpt beg or file tu..msti dpt something like that untuk kenang-kenanagan .....someone pun ade bg tau......sebenarnye byk lg pen2 ni..tp aku x ingt aku ltk mane.....hihi
ni plak keychain..korg pun msti byk kan....sign a place ......ni x la byk sgt...sbb ade lg yg aku x ingt letak mane....ops!!! mang aku pelupe ke weh......salahkan diri sndiri mujur kan....ni pemberian seseorang......walau ianya kecil...dh hrgenye x la seberapa aku kira.....tp inila yg paling bermakna...dan ianya terlalu berharga...sebab...benda sekecil ni..adalah nilai sebuah perhubungan dan persahabatan tu,tanda ingatan .....hanya orang yang tahu nilainya akan simpan ia sebaik mungkin..cis ayat!!!!!


maka dengan pen yg banyak tu..aku beli la bekas letak pen ni........cantik x?opkosla biru peberet ku....takmo kaler len...x suke.....hohoho.....JUTAAN TERIMA KASIH BUAT SAHABAT2 YG MEMBERIKAN CENDERAHATI buatku....pemberian korg sgt dihargai and dikenang.....

Tiada ulasan: