Jumaat, 30 November 2012

Sukan Paralimpiad 2012

ASSALAMUALAIKUM..Haii guys..seperti yg korg2 tahu..Sukan Paralimpiad 2012 akan diadakan di Negeri aku..iaitu Pahang bermula 9-14 Disember 2012......hehe.....memandangkan aku menjadi sukarelawan untuk Sukan Paralimpiad kali ini......before that aku dh ade experience As Pegawai Teknikal Sukma baru2 ini..so..byk juga la kata2 sinis yg aku terima..ade yg ckp mgkin agak teruk menjaga ahli sukan Oku ni.....Kene tolong bsuh tutttt la......ermmm..dan  aku tidak sekali2 mengambil peduli apa yg mereka lemparkan....aku hanya tersenyum sahaja.....malahan aku sangat bangat kerana terpilih menjadi sukarelawan di acara yg aku kira agak berprestij..memandangkan atlet2 sukan paralimpik ni dh ade yg player international pun....so jgn di pandang enteng dgn kebolehan mereka ye.......segala kekurangan mereka kelebihan kita..segala kelebihan mereka belum tentu kita ada.....apa2hal pun..majulah sukan untuk negara......

Tiada ulasan: