Rabu, 2 Januari 2013

BANJIR DI PPAP OPIZKU

Harini selagi terdaya n rajin aku nk jugak update entry terperam aku...(sambil kakiku menghentak-hentak lantai opizku yg bru saje dipasang tikar getah oshem menggantikan karpet yg dh dibuang akibat banjir..hehe) korang mesti dh tau kan pada 24/12/2012 tahun lalu..bandar kuantan telah dilanda banjir kilat..bersepah lam fb..lam lam paper....lam berita...lam twitter aku x sure sbb aku non ade twitter...ermmm lam kdi kopi apatah lg kecoh hal Bandar Kuantan dilanda banjir kilat..mak aih......ni kire kejadian serious la bg aku.,......serious aku ckp weh....kire aku bersimpati jugakla pd mangsa2 banjir kilat ni...terutama pd toke premis perniagaan yg terkene banjir kilat ni...kenderaan pun abiz rosak la kan..hrp2 pihak yg sepatutunya memikirkan kaedah yg terbaik untuk menagani masalah banjir kilat ni..and dpt action segera la kan....hohoho..dh mcm lecturer aku membebel....first time aku alami sndiri banjir kilat ni tau....opkosla banjir kilat telah melanda opiz aku memandangkan opiz aku  ni berdekatan dgn tempat2 banjir kilat yg melanda di bandar Kuantan ni........walaweh...time banjir camni...kite dpt bersatu hati..salg tolong menolong...n ape yg penting kerjasaammmmmaaaaaaa.....bak kate wonderpets la..aku x layan pun cite tu ek.....





my place




lautan

pstt..psttt,..mlz dh nk menaip..so layan gambo jerla yek yok....






Tiada ulasan: