Isnin, 26 Ogos 2013

Tudung De' Noorish Elegance

Assalam
Aku ni mende remeh temeh pun nk kne gak msuk blog kan....
what ever...even x de org reader tegar pun..nk kne update gak..biar ade mende bleh tnjuk kat nak cucu..haha....
ha...brckp psl tajuk aku kali ni...tudung feberet aku la..De' Norish Elegance segah Fareeda tu..hehe..aku minat sgt fareeda..tp singkat ckitla...so aku decide nk collect DNE je...sbb ade saiz yg aku nk...deisgn die pun meletop tau...harge lebih kurg fareeda mak ckp...ape org ckp tu...Alah membeli Menang memakai...haha...
tapi jgn plak biar papa asal bergaya...oh no..no..no.no...x mau camtu tau..aku beli sbb aku mampu...x mampu aku x bli...,helow....aku x ikat perut semata2 nk bli tudung feberet aku hokey..buktinye...weight aku berkilo2 gak naik...haha..,itu baru btol..alah membeli menang memakai..x gitu brader...ke nk kene aku explain mksud pepatah tu....cepuk kang lau x tau...kuikukkui

Siyes..bkn nk menunjuk ok...nk pki tudung2 camni bkn nk mengade2 tau...ia lebih pd penghargaan untuk diri sendiri je...and sebab minat tau....now almost 30 helai aku kmpul tudung ni..so far so gooD..aku puas hati dgn kualiti tudung ni tau.....tp ade gak aku beli without brand..but depend kualiti gak...huhu ..I LOVE DNE..dulu muda remaja giler collect shawl..ade lbh 20 shawl aku kumpul...eh tp now x dela tua..cume mecep ckit je..huhu...so layanla tudung layer2 plak...kikikiki
haha..baju2 kurung pun berlambak...tp still rase pki baju same je pg keje..wahwah...ekceli nk ckp...aku suke sgt rak besi ni...abiz pusing Jalan Wong Ah Jang mencari kdi jual rak ni tau...suke..suke...
Ingat!!!
Jangan Biar Papa...Asal Menang Bergaya
Tokok tambah ayat sendiri
pesanan untuk diri sendiri
huhu

Tiada ulasan: