Rabu, 11 September 2013

Meraikan Cinta Kawan-Kawan

Assalamualaikum
Haiiii
Ni pi kawin kawan2 ni...lAst Week dh..arini bru ade mood nk update blog
tahun ni ramai giler membe2 kawen ni...tggu ade mase ngan x de mase je...huhu..hope dptla attend seme wedding membe2 ni..InsyaAllah
...menulis or menaip ni mang nk kene ade mood weh..lau x ..x dpt r idea..huhu...so layankan je

Ni wedding Kak Ain..husben ilang tah kemane...Cantik sgt baju n pelamin die..semoga kekal hingga akhir hayat ye
adik Pengantin..my frend also..frenz since sekolah menengah
ni plak..aku attend wedding Fiza & Lan..Sweet sgt diorg ni...2 2 kwn aku..  dh 7 tahun diorg kapel..rase-rasenyela...mampos aku lau salah..buatnye tuan die bace...huhu..bytheway...akhirnye ke jinjang pelamin gak u alls kan...bak kata P.Ramlee..kalau dh jodoh...huhu..tol ke P.Ramlee nyanyi..men hentam kromo je aku ni
suke sgt tgok diorg....

baru ade pic tuan tanah ye..hoho

with Pijah...aku pggl die pijah tau...
melaram atas pelamin org...aritu iteww kawin x puas r duk atas pelamin..huhu
again..memori perkahwinan sgt lah indah lam hidup tau..hehe
hehe.....sila jgn muntah
pewwittt..pengantin malu2...huhu

last...but not lease...kuikuikui..love my dress
papay..
this week kene attend membe kawin lg..huhu...bela lemak la

Tiada ulasan: