Khamis, 7 November 2013

Expo Buku Islam, Kuantan Parade 2013

Wahhhhhh,,dh lame giler Expo ni 27 September aritu weh..haha....idea pun dh bnyk ilang lam memori ni..nk creat ayat unge2 pun x bape dh ni..x kire r nk update gak..

jom cekidaut

with Ustaz Don Daniyal...Ustaz Don  mang selalu ade Slot lau Expo Buku Islam ni..mang ramah la ustaz Don ni..
Time ni Majlis Perasmian..27 September 2013 di Kuantan Parade

Peewitttt...Booth PPAP..
Sis Ain Maisarah mesti  ade lau ada Expo Buku Islam Pahang ni..Booth Pink die mang cantik tau..
huhu...opkosla kene bergambar dgn Novelis feberet aku ni...siap berpegang tangan lg...Kak Ain ramah sgt tau..sore pun omey angat...Walau pun die penulis novel remaja...tapi aku yg dh x bape remaja ni...aku msti cari buku dia kat library tau..pg kedai buku pun msti cari novel dia...i kan remaja gitewww
ni time keje kat Booth PPAP tau..DSLR idamanku
Maulana AF pun ade..Die cite psl Pengalaman dia pg Palestin...siyes aku x knl die...
Chef Hanieliza's...My Ferberet Chef ni beb..nananana Ganu kiteee...Aku nk snap pic dia..sporting je tgok camera aku tau....
with Chef Hanieliza's
haaaa....Ni la hasil masakan Chef...mang sedapla chef masak..nama pun chef kan..nyam..nyam.nyamm..solute to Chef Hanieliza's
Assalamualaikum

Tiada ulasan: