Rabu, 30 Mac 2016

Restoran Betel Valley IM, Kuantan

Assalam
fuhhh lama amat x update blog
eh..lame ke??..huhu

kali ni nk update JJCM kite ke Restoran ni....Betel Valley namanya
Restoran ni betol2 depan hotel Sri Manja dkt IM tu..mang senang la nk cari
menu die opkosla steamboat...aku pegi cuti sekolah bln 3 aritu
my abg ipar belanja..tentulah syok..kikiki
steamboat die byk jugak....
paling best die ade lempong feberet....makanya mang byk la aku mkn lempong mlm tu
malam tu my siblings seme ade...cume myabahsyg je x join
kalau buat ape2 dgn family..mang best n meaningful...Alhamdulillah
Ruang mkn yg selesa
terus snap pic dessert...huhu..ade ABC..tp x smpt nk rase...dh full sgt lps mkn tu...air die mcm2 pilihan..siap ade coffe maker lg...buah buahan pun ade...gule2 pun ade...adoiii budak2 pantang nmpk gule2 khannnn
antara menu steambot yg aku sempat snap...huhu...byk jugak la..


Apa lagi..start bersteamboat la....sos die sgt2 la sedap...every sauce yg die sedikan best2 seme..mang kene dengan tekak la sos die...cume x de ketam je..udang mang byk la..nyam..nyam..nyam..lempongggg feberet aku x leh lupe...puas hati sgt...kikiki
and last..opkosla pencuci mulut dkt mane2 restoran steamboat ice cream..mabeles

aku bg 4/5 star untuk Restoran Betel Valley ni...sedapppp
time weekend maybe ramai..and kene booking awl2...aritu pun weolls book ptg tu
Price die untuk dewasa RM28.00...warga emas RM15.00 children aku x ingt dh
totally superb steamboat sini


Tiada ulasan: