Jumaat, 2 Mac 2012

Cuti-Cuti Riang Ria BGRC

Assalamualaikum...ok kali ni just nk tepek gmbar2 aku pg bukit gambang sabtu mggu lpas bersamaan 19/2/2012..huhu..dh namenye blog ni mcm diari la katekan......lantak r kan nk letak gambo byk2 pun..tp time mandi mande tu x de r gmbr weh..sbb kite x pakai DSLR or camera canggih2 ni..pakai tgkp ngan handset je..so layan je ek..
eh..eh sory pak cik amik gmbr pak cik..nk snap keretapi tu sebenarnye..pakcik ni mrh aku sbb amik gmbr die..huhu..tp masuk sebelahmuke abg syg aku tu..die arlegic camera ckit

yg ni jurulatih renang aku..tempah khas tau
ops..aku di atas..si kenek di bawah..mengekalkan tradisi bergmbr
sebenarnye ni adik aku la weh...tp mang mcm gaye coach renang kan?kan?kan?angguk dlm hati
 
si kenek mang suke bergambar..





aku plak nk bergambar...   
aku lg..muntah????bersantai di Pondok Cabana...no 32...
my mok n hanish humairah adik si kenek ni..adikkkkk..nape kerut2 muke tu???
ok ni last cekidaut..nk salin baju pas dh puas2 mandi tu..tu aku tunjuk tmpt paling bez COCO BEACH..Bez Giler..ase nk gi lg la beb..Lau untuk dewasa RM21.90, Kanak-kanak RM14.50 Above 14 MM.kemetot2 free k..pastu Rent for Cabana tu RM35 deposit RM10=RM45, Pelampung 8 tu RM15 Deposit RM5=RM20 je.yg pelampung bulat aku x ingt berape..tp deposit akan DIKEMBALIKAN BALIK!!!jgn isau k..tak mahal pun..Boleh sgt2 nk bwk satu kampung tu..huh!!!!tp topup la byk2,,sbb mkn x bleh pakai cash ok...thats all..nk lbh lanjut..layarilah Bukit Gambang Water Park ni ek..

Tiada ulasan: