Rabu, 6 Januari 2016

Restoran Atmosphere 360, KL Tower

Assalam
fuhhhhhhh ini entry sbelum puase tahun 2015 hokey
13.06.2015..welll tarikh kene msuk ye
pe2 pun nk kene masuk blog jugak
nk wat memori bahagia lam blog picisan aku ni...

kalini nk share JJCM ke KL Tower last year
Lunch dgn Ramlah Ally's Family...my big family
lepas je abiz berfamily day dkt Paya Indah, Wetlands
kitorg berjamu dkt sini lak...
untuk kos keseluruhan lunch 1 family kat sini x abiz kot rm1500
if x silap dalam rm70-80 seorang untuk lunch
dinner lg mahal cas die
next time kite pg dinner pal dkt situ...huhu

Mercu Tanda
frust r...gambar ni agak blur ckit..faktor tgn yg snap pic..or nset ni yg x bape clear..huhu
ni la keluarga besar aku
my sibling yg tgh tu my parents...i love them
mase nk tggu lunch kul 1 tu..kitorg reramai lepak dkt bwh ni...smbil kasi befday present dkt anak my kazen aku ni..tecer Syida...huhu
blur lagi.......belasah jela..huhu....first time kot aku jejak kaki ke Tower KL ni....sedihhh mak...haha....mykaklong dh bape kali lunch kat sini....so die jd tour guide kitorg
dah kenapa lam gambar ni..dress ni x menyelimkan aku...huwaaaaa
msuk je lam Restoran ni..terpaku gak....not bad deko die....cantik....org pun x ramai..kitorg msuk kul 12.30 until 1.30 pm...sejam je masa untuk mkn sini tau.....mang masuk2 je..terus aku berdesup snap gambar makanan....mang dh pesen aku kan....
buah-buahan
Dessert not bad
dlm2 byk2 dessert kat sini....yg kuning bulat2 tu Lemon Mouise namenye ..dessert pling mengancam rase die...almost kastemer yg lunch dkt ctu ambil dessert tu tau....masyaAllah sedap ya ampun...nk tambah lg...tp diorg x topup pun...frust jugak rasenye.....smpi sekarang rase lg dkt tekak...siyes tu aku tipu...hahahahahaha
aneka bubur...tp x rase...kekangan masa la nk mkn seme tu...huhu..plus tank kecikkk...(kecik ke???) mohon tidak loya...wahwahwah


my sis in law..interprem....jgn mareeee
nasiiii..meeee....nyam.nyam.nyam.....fuhhh ko bygkan dlm mase sejam nk mkn seme ni....haloba tol la....x sempat pun nk rase semua tau.....amik yg btol2 berkenan dkt hati...
most peberet ....siyes sedapppppppp..nasi amik ckit je...byk mkn lauk
sambil mkn..snap pic luar..SubhanaAllah...indah nya...lau mlm mesti lg cantik view KL ni....bezzz sambil mkn restoran ni berpusing...x pening punnnn...gayat je...kikiki
haaaa ulang lagi amik tiram ni...Tiram bersos kan chese....pepandai je aku letak nama...tah btol ke x tiram tu..tp siyes sedap.....ni aku repeat sepinggan lg..bape minit je lg nk 1.30 tau
dak safeera..mkn udang je..x rugi bwk budak2 ni...
x ikot protokol pun....amik pinggan nasi letak dessert..share reramai kan..
makan2 smbil snap pic
muka x sabor nk menambah lauk
kitorg duk asing..1 meja lelaki..n 1 meja pompuan..seme mkn berselera...sikit2 bangun...huhu...anak2 sedara aku laginyela...berlari sana..berlari sini...lawak tol la
mase dh nk sharp time 1.30 pm tu...ape lg..suprise kan mymoksyg la...befday die last week that time....syok time tu...sbb pihak restoran siap psg lagu befday lg...weolls reramai pun miming la...org lain pun tepuk tgn..ramai yg dpt suprise befday kat situ.......tanjat mak kite huhu...dptla sepotong kek...bese2 je kek ni..wahwahwah
sy sayang mak sy tau....mak yg terbaik dlm dunia sy
lau pki DSLR kompem meletup gambar ni....nice pic from Restoran Atmosphere 360, KL Tower...yeah..yeah berpusing dkt view KLCC...
dh full perut..weolls jln2 dkt pelantar pemandangan lak...x ingt dh tingkat bape..lau x silap..atas restoran tu je....byk jual cenderahati kat cni...
and last pic..kat sini..with my adik....adik kepada kakak comey yg montel...agagaga..lam gambar je kowt aku jd montel...huhu..nk sedapkan ati ajee
totally..aku puas ati mkn dkt sini....tp hidangan die x la byk sgt mcm dekat hotel2 mewah tu....cehhh..pdhl byk jugak yg x sempat nk mkn....x smpt mase tau....duduk terus mkn..mkn..mkn...mane bleh nk bersantai smbil mkn sambil tgok view KL yg agak meletop tu.......huhu..tp sedap2 tau hidangan die.,...5 star
dh pasang niat nk pegi lg..InsyaAllah...
nk wat event..or suprised befday for someone..sini la tempat die..

by




Tiada ulasan: